Rozliczymy pozyskane dla Twojej firmy dofinansowanie

Przyjmujemy odpowiedzialność za nadzór nad całym procesem rozliczenia wszystkich poniesionych wydatków, wypłaconych transz dotacji, sprawozdawczości unijnej oraz innych wynikających z umowy o dofinansowanie zobowiązań wobec UE. Będziemy wspierać Twoją firmę i nadzorować rozliczenie dotacji na inwestycję aż do ostatecznego zakończenia projektu. Nasza współpraca z klientem jest bardzo ważnym elementem bezpieczeństwa biznesowego naszych Klientów, a nam daje pewność prawidłowego prowadzenia procesu pozyskiwania i rozliczenia dotacji.

Kompleksowo obejmujemy nadzór nad prawidłowym rozliczeniem i sprawozdawczością projektu unijnego.

W ramach usługi nadzoru nad rozliczaniem dotacji unijnej i sprawozdawczości unijnej oferujemy doradztwo w zakresie:

  • przygotowania dokumentów do umowy o dofinansowanie
  • metodologii prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej dla projektu zgodnie z przepisami unijnymi i lokalnymi
  • kontroli oraz dekretacji dokumentów księgowych
  • procedury składania wniosków o płatność transz dotacji
  • procedury ofertowania zgodnie z wytycznymi w zakresie wyboru dostawców/wykonawców, z uwzględnieniem przeprowadzenia konkursu ofert
  • realizacji wskaźników projektu
  • sporządzenia raportów finansowych
  • sporządzenia sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania końcowego
  • zmian w umowie o dofinansowanie (aneksy)
  • promocji i wizualizacji projektu
  • przedkładania dokumentacji z przebiegu projektu do unijnego organu właściwego
  • występowania w procesie komunikacji z unijnymi organami właściwymi w pełnym procesie rozliczania
  • opracowywanie pełnej korespondencji na kierowane zapytania ze strony wszystkich organów właściwych
  • utrzymywanie aktywnego kontaktu z organem właściwym
  • wykonania audytu europejskiego
  • uczestnictwo w roli pełnomocnika procesowego w ewentualnych sporach z unijnym organem właściwym

Za współpracę z Twoją firmą w zakresie rozliczenia przyznanej dotacji UE oraz raportowania projektu odpowiada zespół d/s rozliczeń ABBEYS składający się z project managerów, księgowych, adwokatów, radców prawnych i doradców podatkowych, który zapewnia kompleksowe doradztwo na każdym etapie procesu rozliczenia projektu i współpracy z unijnymi organami właściwymi.

ABBEYS - BIURO WARSZAWA

ul. Grzybowska 2 lok. 35, piętro II 
00-131 Warszawa, Polska

poniedziałek – piątek: 8.00 - 17.00

ABBEYS - BIURO KRAKÓW

ul. Czyżówka 14, lok. 1.13, biurowiec HUB POINT, piętro I 
30-526 Kraków, Polska

poniedziałek – piątek: 8.00 - 17.00